söndag, oktober 26, 2008

känns lungt...

städa städa städa
det är ungefär så som man kan sammanfatta min helg.
svärföräldrarna kommer i morgon och skall stanna en vecka.
skall bli kul för ungarna att få träffa "Oma" och "Opa".

Ja, annars har det väl inte hänt så mycket.
mår lite bättre än vanligt och det är ju skönt tycker jag,

Fåren är goa och snälla och klippta.

Nova och Chaplin är skitiga som vanligt.

Vad 17 ska jag egentligen skriva här?
har lixom tappat suget lite.
men samtidigt är det kul att blogga men jag har aldrig nått vetttigt att blogga om
och så kan jag aldrig bestämma mig om jag skall vara i denna bloggen eller i min gamla.
vad tycker ni som läser?
denna eller den gammla?

Ungarna har redan gått och lagt sig.
de har inte fattat att vi dratt tillbaka klockan en timme så de blir trötta som vanligt. dvs när kl är 19. och nu är kl 18 när det i sommartid är 19 och det är den tiden de går efter.
men jag skall sakta men säkert ställa tillbaka ungarna med så att de lägger sig i vanlig tid.

Skall till stan en snabbis på morgonen i morgon.
måste handla lite och byta saschas födelsedags present.
skit oxå att jag köpte fel =(
hoppas bara att försäljaren inte är en surj*vel så att han låter mig byta (om det finns nått att byta till) eller att få pengarna tillbaka.
men det borde ju gå, eller???

ja ja, Puss å kram =)

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm...
du borde kunna byta vad det än är bara du har kvittot.